Rss Feed
  1. Flirting In Italian

    čtvrtek 2. srpna 2012

    Originální cover
    Autor: Lauren Henderson
    Anotace na Goodreads:

    Čtyři dívky. Jedno magické a pravděpodobně i nebezpečné italské léto. Rodinná tajemství, staré zámky, dlouhé teplé noci plné tančení pod nočním nebem plným hvězd...a samozřejmě plno úžasných italských kluků!








    Vydání v USA: 12. 6. 2012
    Hodnocení: 3 z 5
    Přečteno v červenci 2012, 3 dny, v angličtině



    Co mě zaujalo na knize jako první? Samozřejmě její cover. Poté, co jsem si k tomu přečetla i anotaci jsem se těšila na na skvělý příběh plný slunečné Itálie, jejich kultury, samozřejmě italských kluků, tak trochu té romantiky... Co jsem dostala? Takové kousky toho všeho, které jako celek nebyly nic moc...

    Začátek knihy vypadá dost slibně. Violet najde v britském muzeu portrét italské dívky ze 17. století, která vypadá přesně jako ona. To by konečně mohlo vysvětlovat, proč není podobná nikomu ze své rodiny. Tak se vydá na cestu do Itálie, aby zde snad konečně našla své kořeny. Jenže po příjezdu Violet do Itálie jsem zjistila, jak strašně otravná postava to je. Podle mě tahle holka musí lézt na nervy snad každému. To se ještě zhorší poté, co potká Lucu, jednoho z místních kluků, který ji od první chvíle silně přitahuje. Tohle je velký bod zlomu. Protože od tohohle okamžiku jediné, co najdete skoro v každém odstavci (nebo třeba části kapitoly), je Violetino přemítání nad tím, jak je Luca sexy, jak ji přitahuje, jak ji štve a takhle pořád a pořád dokola. Aby v tom ale Violet nebyla sama, Luca taky zrovna není prototyp někoho, koho byste zrovna dvakrát milovali. On to totiž vážně nemá v hlavě srovnaný. Sám je zmatený, jednu chvíli je ironický a odtažitý a druhou se s Violet líbá a je mu všechno jedno. Nevím, nevím... ani jeden z nich mi prostě nesedí.

    Samozřejmě jsou v knize i chvíle, kdy se pobavíte. Já si ale nemůžu pomoct, mně je prostě zastínilo všechno to negativní, takže jsem si je moc neužila. Tady v téhle knize jde podle mě vidět, že i dobře myšlený příběh se může zvrtnout a skončit v podobě vymývání mozku nekonečnými řečmi o šarmu italského kluka. Třeba druhý díl bude lepší, nechám se překvapit. Do té doby ale má u mě tahle kniha i celá série 3 hvězdičky.  

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat