Rss Feed
  1. Die For Her

    středa 26. června 2013

    Originální cover
    Autor: Amy Plum
    Série: Revenants
    Díl: 2.5

    Anotace na Goodreads:

    Jules Marchenoir je Navrácený – nemrtvé stvoření, jehož osud jej nutí se pořád dokola obětovat, aby zachránil lidské životy. Většinu minulého století strávil flirtováním napříč Paříží, ale když potkal Kate Mercier, hrdinku trilogie Die For Me, věděl, že se jeho posmrtný život navždy změnil a našel lásku svého života. Do doby, než se Kate zamilovala do jeho nejlepšího přítele, Vincenta. Teď čelí Jules nemožnému rozhodnutí: vybrat si mezi jeho loajálním přítelem a láskou, pro kterou opravdu stojí za to zemřít.




    Vydání v USA: 2. 4. 2013
    Nakladatelství: HarperTeen
    Počet stran: 60
    Hodnocení: 3 z 5
    Přečteno v červnu 2013, 1 den, v angličtině




    Jules se zamiloval do přítelkyně svého nejlepšího přítele. Nikoho se o to neprosil, prostě se to stalo. Teď se musí naučit se svým břemenem žít, což ale nebude jednoduché. Jak lze žít s vědomím, že milujete někoho, pro koho budete vždy jen kamarádem?

    To, že Jules ke Kate něco cítí došlo asi každému, kdo tuhle sérii četl. Autorka se rozhodla nám přiblížit, co se Julesovi honilo hlavou během knih Die For Me a Until I Die a ukázat i věci, o kterých bychom jinak neměli ani tušení.

    Já vím, že tyto povídky jsou krátké a mají poskytnout čtenáři jenom takový vhled do jiné perspektivy příběhu, ale podle mě bylo Die For Her až moc krátké. Některé scény a Julesovy pocity byly jakoby osekané, něco jim chybělo. Do krátké novely se nemůže vejít všechno, ale to, co se do ní vejde, by nemělo být ošizené.

    I přesto jsem ráda, že autorka novelu napsala. Jules je opravdu dobrá postava, klasický francouzský svůdník který může mít každý večer jinou. Ještě nikdy ale nepoznal lásku. A zrovna tenhle cit se musí objevit spolu s Kate, která ale zrovna ho nebude milovat nikdy. Julese mi bylo celkem líto. V knížkách se milostné trojúhelníky objevují často, ale tento je podle mě jiný. Jules nedává najevo, že Kate miluje, a i když ona to přesto trošku tuší, bere to jenom jako jeho flirtování, nic vážného. Není tu žádné soupeření mezi dvěma chlapy, kteří se perou o srdce jedné dívky - Jules je loajální přítel a ví, že se musí zachovat správně, i když ho to bude stát vlastní srdce.

    "She is my inspiration. My muse. My obsession."

  2. 1 komentářů :

    1. Tina Petersen řekl(a)...

      Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

      Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

      Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

      Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    Okomentovat