Rss Feed
  1. RC Review: Napsáno krví

    sobota 21. září 2013

    Česká obálka
    Autor: Andrea Kane
    Série: FBI
    Díl: druhý

    Anotace:

    Během své práce se bývalá agentka FBI Sloane Burbanková mnohokrát ocitla v ohrožení života. Tentokrát ale nebezpečí číhá tam, kde by ho nečekala – za dveřmi luxusního bytu jejích rodičů. Matku někdo brutálně napadl a vše nasvědčuje tomu, že nešlo jenom o vloupání. Co má otec Sloane společného s chladnokrevným gangsterem? Jaké tajemství se skrývá v historii rodiny Burbankových?



    Datum vydání v ČR: 2012
    Nakladatelství: Fragment
    Počet stran: 328
    Hodnocení: 3 z 5
    Věkové omezení: 18+ (násilné a sexuální scény)
    Přečteno v srpnu 2013, 3 dny, v češtině



    Sloane Burbanková si už zvykla na to, že v jejím životě asi nikdy nebude nic naprosto normální. Když se ale násilný zločin odehraje přímo za dveřmi bytu jejích rodičů ví, že něco je hodně špatně. Její otec se spolu se svými společníky v minulosti zapletl s čínskou mafií, a jak to už bývá, minulost nás jednoho dne dohoní. Aby toho nebylo málo, konečně se s Derekem dohodli, že se sestěhují. Společný život svou agentů ale může být mnohem těžší, než si Sloane představovala. Zvlášť, když se jejich zájmy protínají. Zvládne se Sloane vypořádat s minulostí svého otce, aniž by ztratila muže, kterého miluje?

    První díl této série, Zvrácené myšlenky, jsem přečetla jedním dechem. Netvrdím, že ta kniha byla dokonalá, ale bylo v ní něco, co mě dokázalo chytit a nepustit. Proto jsem se bez váhání pustila do dílu druhého. Hned na jeho začátku jsem ale zjistila, že část onoho kouzla se vytratila.

    Sloane je pořád taková, jakou jsme ji poznali v díle prvním. Je silná, odhodlaná, tvrdohlavá, neústupná a nenechá si do ničeho mluvit, a to ani Derekem, jejím přítelem a agentem FBI. Proto ani nezaváhá, když ji otec požádá, aby zatajila jeho minulost poté, co někdo vykradl jejich byt a přepadl Sloaninu matku. Sloane nerada před Derekem něco skrývá, ale tohle zvládne sama, i bez jeho pomoci. Co když je ale případ jejích rodičů součástí něčeho mnohem většího, na co Sloane nemůže ani omylem stačit? Obrátí se na Dereka? Sloane jsem si oblíbila už v prvním díle, a nejspíš za to může právě její rázná povaha. S ničím se zkrátka nepáře a vychází jí to. Co já bych za to občas dala :D.

    Jak už jsem ale řekla na začátku, nějak to čtení nebylo ono. Místy se mi to zdálo až moc překombinované, navíc ta čínská mafie to celé tak nějak komplikovala (a těch čínských názvů a jmen...). Zkrátka to už tak nějak nebylo ono a já si čtení neužila tak, jak u prvního dílu. Přesto jsem ale nad Sloane a Derekem ani omylem nezanevřela, protože ta chemie mezi nimi – páni (i když se mi to taky občas zdálo nadsazené, protože Derek byl prakticky sexuální robot....). Možná v knize mělo být víc Dereka a Sloane a méně čínské mafie a já bych si ji užila stejně jako tu první :D.




    Děkuji nakladatelství FRAGMENT za poskytnutí recenzního výtisku.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat