Rss Feed
  1. Bad Taste in Boys

    pondělí 3. února 2014

    Originální cover
    Autor: Carrie Harris
    Série: Kate Grable
    Díl: první

    Anotace na Goodreads:

    Někdo byl hodně zlobivá zombie.

    Kate Grable je zděšená když zjistí, že fotbalový trenér dal týmu steroidy. Co je ještě horší je to, že steroidy mají nečekaný efekt, mění sexy hráče amerického fotbalu v nemyslící maso-pojídající zombie. Nikdo není v bezpečí – ani její roztomilý Aaron, do kterého je zamilovaná, ani její bláznivý bratr Jonah...dokonce ani Kate! Musí najít protilátku – dřív, než se celá střední škola navzájem požere. Takže Kate, její nejlepší kamarádka Rocky a Aaron uspořádají šílený boj za záchranu jejich města...a přitom se pokusí zůstat hormonálně lidmi.



    Datum vydání v USA: 12. 7. 2011
    Nakladatelství: Delacorte Press
    Počet stran: 201
    Přečteno v září 2013, 1 den, v angličtině

    Oficiální trailer ke knize:





    Kate je součástí fotbalového týmu své střední školy, takže není překvapením, že má přístup do kanceláře trenéra. A právě zde Kate jednoho dne objeví něco, co se až nápadně podobá steroidům. Ukáže se, že Kate měla pravdu – trenér se pokoušel zastavit jejich sérii proher a tak začal svým svěřencům ,,pomáhat“. Jenže s jedním vedlejším efektem nikdo z nich nepočítal. Když jeden ze členů fotbalového týmu na párty zkolabuje, je to Kate, kdo mu poskytne pomoc. Když už ale ví, že zde není co dělat, zdánlivě mrtvé tělo ožije. Když jí pak navíc při nechtěném polibku odkousne kousek rtu, nepochybuje Kate o tom, že Mike opravdu žije. Jenže nic není tak, jak se na první pohled zdá a Mike je jen začátek...Podaří se Kate najít protilátku včas, nebo i ona nakonec skončí jako bezduchá zombie?

    Tato kniha rozhodně není konvenční knihou, takže je jenom logické, že nemusí sednout každému. Pokud nemáte rádi sarkasmus, ironii, černý humor, rozhodně nebude pro vás. Protože právě tohle jsou nejpoužívanější nástroje hlavní hrdinky. Já sama jsem čtení téhle knihy hodně dlouho odkládala, hlavně proto, že nikdy nevím, co očekávat od zombie laděných knih. Když jsem ji ale dočetla, měla jsem jen jednu reakci – potřebuju další díl. HNED!

    Jak už jsem naznačila, Kate je svérázná hrdinka. Její smysl pro humor je hodně specifický, ale pro mě blízký, takže mi naprosto sedl. Právě ona je takovou stavební jednotkou celé knihy a bez ní by to nebylo ono. Tahle statečná šprtka si dokáže zachovat chladnout hlavu a i tváří v tvář zombie pronést něco, co byste v této situaci nejméně čekali.

    Jedna rada – neberte tuhle knihu moc vážně. Je to především zábava, tak nad ní moc nehloubejte a nehledejte něco, co tam není. Užijte si ji stejně jako já. Pokud máte volnou chvilku, sáhněte po ní – nečte se příliš dlouho, uteče rychleji, než jste si původně mysleli. A zatímco vy budete číst, já jdu shánět ten druhý díl :D.



    HODNOCENÍ:


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat