Rss Feed
  1. The One

    pátek 6. června 2014

    Originální cover
    Autor: Kiera Cass
    Série: The Selection
    Díl: třetí

    Anotace na Goodreads:

    Výběr změnil život Americy Singerové tak, jak si to nikdy nemohla ani představit. Od doby kdy vstoupila do soutěže, aby se stala další princeznou země Illéa, bojovala America se svými city k její první lásce, Aspenovi – a s její rostoucí přitažlivostí k Princi Maxonovi. Teď učinila svou volbu...a je připravená bojovat za budoucnost, kterou chce.




    Datum vydání v USA: 6. 5. 2014
    Nakladatelství: HarperTeen
    Počet stran: 323
    Přečteno v červnu 2014, 2 dny, v angličtině

    Oficiální trailer ke knize:





    America se ve Výběru dostala mezi poslední čtyři dívky. Původně byla v soutěži kvůli své rodině. Teď je tu kvůli Maxonovi. Poté, co málem musela odejít, se America zařekla, že udělá cokoli, aby znovu získala důvěru Prince Maxona. Jenže to vůbec není jednoduché. On totiž musí věnovat svou pozornost nejen všem dívkám, ale i povinnostem prince. Nikdo neví co dělat s narůstajícími útoky rebelů, kteří chtějí konec královské rodiny. Američina cesta k pravé lásce tak nebude vůbec jednoduchá...nakonec bude možná i dlážděná krví...

    Na poslední díl série The Selection jsem se těšila už od chvíle, kdy jsem dočetla druhý díl. Navíc kdo by se netěšil na knihu s tak krásnou obálkou, že? Vážně mě zajímalo, jak celá série dopadne, hlavně když se na konci předchozího dílu zesílila role Krále, v tu chvíli bylo jasné, že ten jen tak nedá Americe pokoj. A taky nedal, ale to není zdaleka všechno...

    America od počátku soutěže nevěřila, že by mohla být princeznou. Navíc se ani pořádně nedokázala zorientovat ve svých citech. Když ale o Maxona kvůli své hlouposti málem přišla, všechno se vyjasnilo a ona konečně ví, co chce. Ale popravdě se podle toho vůbec nechová. Chvílemi jsem spíš měla pocit, že se Maxona snaží od sebe odehnat, ne ho získat. Kdyby se občas zastavila a popřemýšlela o svém dětinském a naprosto zbytečném chování, udělala by daleko lépe. A to vlastně platí i pro Maxona. Tihle dva jsou tak mimo, že to někdy až bolí. Kdyby si spolu sedli a všechno si vyříkali, udělali by daleko lépe. Takhle je příběh jenom plný zbytečných hádek a Američina přemítání, které je místy celkem únavné, protože se pořád opakuje. Zkrátka telenovela na kolečkách (vlastně stránkách).

    Jak už jsem říkala, na poslední díl téhle série jsem se těšila. Vůbec mě ale netěší výsledné hodnocení, které jsem knize nakonec musela dát. Autorce se sice podařilo dát do příběhu několik zápletek a zvratů, ty ale ani trochu nevyrovnaly Američino chování, které mi zkrátka lezlo na nervy. Neříkám že pořád, ale většinou ano. Možná to způsobilo moje vysoké očekávání, možná něco úplně jiného. Série skončila tak, jak jsem si myslela a přála, cesta ke konci byla místy zdlouhavá a frustrující, ale přesto jsem si našla celou řadu momentů, které se mi líbily a díky kterým jsem nakonec ráda, že jsem sérii přečetla.



    HODNOCENÍ:


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat